Авторизація
Імя користувача :
Пароль :
Відновити пароль!
У Житомирі зʼявився ресторан з молекулярною кухнею
У Житомирі зʼявився ресторан з молекулярною кухнею

Житомирянам та гостям міста дуже...

  • У Житомирі зʼявився ресторан з молекулярною кухнею
    У Житомирі зʼявився ресторан з молекулярною кухнею

    Житомирянам та гостям міста дуже...

  • Стартувала деклараційна кампанія 2022
    Стартувала деклараційна кампанія 2022

    У Житомирській ДПІ ГУ ДПС...

  • У лютому  Житомир  зустрінеться із «Танго любові» і точно -  «возвеличить весну»
    У лютому Житомир зустрінеться із «Танго любові» і точно - «возвеличить весну»

    Лютневий календар Житомирської обласної філармонії...

  • "Такі пусті очі востаннє бачив у 2013". Розповідь побитого поліцаями ФОПівця. ФОТО. ВІДЕО

    Першим був чоловік з поліції...

Новини
Житомирянин розповів про роботу дизайнера рибальських снастей. ФОТО

Житомирянин розповів про роботу дизайнера рибальських снастей. ФОТО

28 квітня 2021
Житомирянин Ігор Ангеловський навчався дизайну в Київській політехніці, а дизайн рибальських снастей опановував сам. Переважно розробляє дизайн приманок. Також Ігор працює над дизайном вудок і чохлів для них, крючків, блешень та рибальських кепок.

Дизайном рибальських снастей Ігор займається вже вісім років. За освітою чоловік є музикантом-гітаристом. Закінчивши навчання, викладав у музичній школі. Згодом його запросили працювати у рибальський журнал. А нині Ігор працює у дизайнерській фірмі.

Вперше дідусь взяв його на риболовлю, коли маленькому Ігорю було чотири роки. З того часу ця справа стала для майбутнього дизайнера справжнім захопленням, а в подальшому – і роботою. Ігор розповів, що починав він зі спортивного рибальства, - йдеться на сайті Суспільного.

"З 2010 року я кожен рік їздив на різні змагання, займав призові місця, – розповідає Ангеловський. – А в 2014 році в Києві на міжнародному риболовному турнірі по ставковій форелі став першим, заробивши звання "майстра спорту".

Дизайн Ігор вивчав у Київській політехніці, паралельно друкувався у міжнародних рибальських журналах. Дизайну риболовних снастей вчився сам за допомогою роликів з інтернету. Згодом йому запропонували роботу дизайнера в риболовній компанії.

"Дизайн у такій ніші – це дуже складна річ. Ти повинен мати розуміння того, що робиш, і як буде працювати та чи інша приманка або снасть. Важко, бо ти придумуєш приманку, даєш задумку в грі, але це не завжди спрацьовує. Ти можеш прорахуватися з шириною, товщиною та довжиною і приманка не буде працювати так, як ти хотів. Саме тому, коли створюєш дизайн приманки, спочатку виливається форма і декілька приманок ідуть на тест", – говорить Ігор.

Для цього дизайнер співпрацює з простаферами – людьми, які тестують приманки та снасті перед запуском їх у виробництво. Зі слів Ігоря Ангеловського, дизайнер риболовних снастей і сам має бути рибалкою.

"Якщо людина не є рибалкою, то вона не знає, чого риба хоче. Не знає, як правильно зробити приманку, щоб задати їй певну гру – у разі, якщо приманка активна, – і якими мають бути кольори. Всі ці нюанси дуже впливають на роботу, тому так – обов'язково треба бути рибалкою", – розповідає дизайнер.

Ігор Ангеловський каже, що нові ідеї з'являються у нього під час риболовлі, коли він спостерігає, як риба реагує на різні приманки. Та буває і так, що ідея приходить, коли ти просто сидиш чи гуляєш в навушниках, говорить Ігор, тоді ти починаєш її розвивати і втілювати в життя.

Найчастіше Ігор працює над дизайном приманок. Каже, що в руках людини приманка – це лише шматок силікону. Але коли її закидаєш у воду і тягнеш до себе, то вона ніби оживає – рухається, граючи хвостиком, і приваблює до себе рибу. Після того, як приманка готова, під неї роблять дизайн гачків та всіх комплектуючих. Також Ігор розробляє дизайн кепок та одягу. Говорить, що рибалки люблять все гарне і комфортне. Є у доробку дизайнера і чохол на вудку. Він особливий тим, що є щільним і максимально захищає вудку від механічних пошкоджень. Дизайн самої вудки, зі слів Ігоря, виконується за 15 хвилин, а от технічні характеристики забирають більше часу – над ними доводиться працювати інколи і по пів року.

"Над дизайном вудки працює ціла команда. Вудки постійно тестуються, додається щось нове. Це складний процес, бо матеріал з якого робиться вудка – карбон – виготовляється на заводах, його катають шарами і роблять вудку. Але до запуску у виробництво іде довгий процес тестування, розробок, замін під клієнта та під рибалку", – говорить дизайнер.

Професію дизайнера рибальських снастей Ангеловський називає не просто улюбленою роботою, а всім своїм життям.

Каже, що любить її за те, що не прив'язаний до робочого місця та може працювати з будь-якої точки світу, де є інтернет. А ще додає, що така робота, як у нього – це завжди розвиток, адже вона не дає сумувати. Зі слів Ігоря, мозок постійно працює, бо ти придумуєш щось нове і постійно рухаєшся вперед.

Житомирянин розповів про роботу дизайнера рибальських снастей. ФОТО
Житомирянин розповів про роботу дизайнера рибальських снастей. ФОТО
Житомирянин розповів про роботу дизайнера рибальських снастей. ФОТО
Житомирянин розповів про роботу дизайнера рибальських снастей. ФОТО
Житомирянин розповів про роботу дизайнера рибальських снастей. ФОТО
Житомирянин розповів про роботу дизайнера рибальських снастей. ФОТО

На головну сторінку

«    Січень 2022    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Новини