Реклама
Свіжі новини
ГоловнаУкраїнаЧому одночасне вживання кальцію та вітаміну D може зруйнувати ваше здоров'я?

Чому одночасне вживання кальцію та вітаміну D може зруйнувати ваше здоров\’я?

Підпишіться на нас в Google
Додати зараз

Вітамін D та кальцій часто призначаються літнім людям, і саме цій категорії пацієнтів особливо ризиковано приймати такі добавки одночасно, адже в літньому віці підвищений ризик розвитку інсульту та хвороб серця.

Реклама

Дослідники вважають, що спільне вживання цих мікроелементів сприяє утворенню в судинах небезпечних для нормальної роботи кровоносної системи атеросклеротичних бляшок. Вживання вітаміну D і кальцію одночасно підвищує ризик розвитку інсульту на 17%. Про це повідомляє журнал Annals of Internal Medicine.

За даними видання, дослідниками були проведені 227 клінічних випробувань, в яких взяло участь понад 500 тисяч осіб. Вчені вивчали вплив на організм та здоров\’я людей 16 різних біодобавок, а також восьми варіантів зміни раціону харчування.

Що показали результати дослідження?

Реклама

жирні кислоти омега-3, що містяться в риб\’ячому жирі, мають здатність знижувати ризик серцевих нападів та ішемічної хвороби серця;
фолієва кислота знижує ризик інсульту;
одночасне вживання кальцію і вітаміну D підвищує ймовірність інсульту на 17%.

Варто зазначити, що окреме вживання вітаміну D та кальцію не впливають на здоров\’я серцево-судинної системи.

Також вчені наголошують на тому, що пацієнтам не варто рекомендувати харчові добавки без вагомої причини.

Реклама
Реклама
Читайте також
Реклама
Реклама
Реклама